Mobil vásárlás

Mi a mobilos vásárlás jövője?

2020-06-05

Az utóbbi években a mobilhasználat óriási növekedésének vagyunk tanúi. A mobilhasználat és a mobil vásárlás egymástól elválaszthatatlanok. A vásárlói szokások változása miatt a mobil kereskedelem nagyon dinamikusan növekszik. Az okostelefonok veszik át és alakítják a digitális kereskedelem jelenét és jövőjét. Az X generáció és az ezredforduló után a Z generáció élen jár a mobil kereskedelem…

Bővebben...
Webáruház blogolás

Miért kell a blogolás a webáruházadban?

2020-04-28

A blogolás fontos, szinte nélkülözhetetlen. Manapság a webáruházak virágkorát éljük. Ezek a weboldalak virágoznak, és az ipar valójában ragyog és még fényesebb lesz minden új társasággal, amely webáruházat indít. A verseny folyamatosan erősödik, mindenki a saját márkájának létrehozására törekszik. A blogolás szó felbukkant a nagy rohanásban, és az ipar nagy részét összezavarta. Miért van szükség…

Bővebben...
webáruház hiba

7 webáruház hiba, amit kerülj el

2020-04-18

Mi a 7 leggyakoribb webáruház hiba, amivel találkozhatunk? A legnehezebb feladat, a webáruház indulását sikeres és jövedelmező vállalkozássá alakítani. Felmérések szerint tízből nyolc webáruház abbahagyja működését az indulást követő 24 hónapon belül.   Miért bukik el a internetes kereskedelmi vállalkozások többsége, különösen akkor, ha mögöttük szenvedélyes alapító vagy lelkes csapat van? Ebben a bejegyzésben a…

Bővebben...
mobil webáruház

7 tipp mobil webáruház fejlesztéshez

2020-04-06

A mobil webáruházak óriási teret hódítottak napjainkban. Egy külföldi marketing előrejelzés szerint 2021-re az internetes kereskedelem 3,5 billió dollárt fog elérni és ennek 72,9 %-a okostelefonon fog bonyolódni. Ha webshop tulajdonos vagy és még nincs a webáruházad mobilra optimalizálva, nagyon sok pénztől esel el. Az egyik fő ok, amiért a vásárlók többsége a mobiltelefonokat részesíti…

Bővebben...
termékleírás írása

A jó termékleírás titka – teljes útmutató

2020-03-06

A termékleírás megírása közel sem olyan egyszerű, mint amilyennek látszik. Igatán ritka a jó termékleírás, pedig manapság mindenki tartalom írónak nyilvánítja magát. Rengeteg vállalkozót találsz akik online termékleírásokat írnak, de 1%-uk sem ismeri a súlyát pontosan mit kell írni a termékleírásba, mi az ami valójában vonzza a vevőt. Sajnos ez a valóság, de az alagút…

Bővebben...
webáruház indítása

Webáruház indítása a nulláról – 16 lépésben

2020-02-28

Ha azt gondolod egy online webáruház indítása gyerekjáték, tévedsz Webáruház indítása a nulláról nem könnyű, de nem is lehetetlen. Ha már értékesíted a termékeidet a “földi” üzleteden keresztül, akkor ez egy remek alkalom, hogy immáron elkezdődjön webáruházad indítása is. Ügyfeleidnek kínálj egyszerű és kényelmes módot, hogy bárhonnan tudjanak vásárolni. Az üzlettulajdonosok többsége kihívásokkal néz szembe,…

Bővebben...
modern-webauhaz

10 elem amit egy modern webáruház tartalmazzon

2020-02-21

A modern webáruház az online értékesítés alapja Manapság, mikor az internetes vásárlás őrületté vált, egy modern webáruháznak csökkentenie kell a káoszt, új és innovatív funkciókat kell bevezetnie a kényelmes vásárlási élmény érdekében. Már láttuk, hogy a webshopok számos új funkciót vezetnek be, például a 360 fokos termékmegtekintést, a dinamikus termékkeresést és  termékszűrést a felhasználói élmény…

Bővebben...